knipperende+ogen.gif

2833 keer bekeken

ik wil hier lid worden

• zaterdag 17 december 2011 @ 18:31
    reactie op (#3) kleineoma

Het is misschien een geloof als een ander? 

Zoals een ander in God gelooft en daarmee zijn leven zin geeft, kan je ook geloven dat niet het doel, maar de weg naar het doel de zin van het leven is. Het altijd maar blijven zoeken naar antwoorden en leren van wat je doet. De moeite die je onderneemt om achter de waarheid te komen is datgene wat jouw leven dan z’n zin geeft. Je leert van je fouten, zodat je ze later niet meer maakt. Zo leer je ook dat je door het zoeken zelf zin kan vinden. De zin van het leven zit ‘m niet in het bereiken van iets, maar het willen bereiken van iets. Je geeft je leven zin door het verlangen naar het bereiken van een voor jou belangrijk doel. 

• dinsdag 13 december 2011 @ 21:18
    reactie op (#2) Calamandja

dankjewel Calamandja, wat een waarheid zit er in de tekst van de zin, erg mooi, het
    zegt me erg veel,

• zondag 27 november 2011 @ 12:27

Welkom, kom maar bij de club, en geniet.

Wijsheid komt met de jaren, en de zin van het leven ligt in de zoektocht er naar. De tocht zelf is de zin. Op zoek naar de zin is de zin. Althans, zo zie ik het toch. Zoeken als zingever.

Kranig met je rollator, zo kom je nog waar je niet gaan kunt.

• zaterdag 19 november 2011 @ 22:03

omdat deze club mij erg aanspreekt
    ik zal mij even voorstellen: Ik ben Nel en 74 jaar, getrouwd en 2 kinderen en
    9 kleinkids, woont in Noord Brabant en ik heb arthrose in de voeten en heel mijn lichaam
    buitenshuis verplaats ik me met de rollator of scootermobiel in huis kan ik me nog goed verplaatsen zonder hulpmiddel. Sinds juli ben ik erg spiritueel gericht en heb een abonnement op Happinez
    vind het fantastiche bladen die ik meerde keren in kijk en lees, ook ben ik mandala's gaan tekenen
    en spirituele boeken lees ik momenteel ook, ik denk dat ik het hier wel naar me zin zal krijgen
    nou dat was het dan zo'n beetje wat mijn persoontje betreft hihihi